Akkor kicsit beleássuk magunkat most az MSTS történetébe, és létezésébe.

A játék második részét 2009-ben akarták nyilvánosságra hozni, de sajnos a gazdasági válság keresztülhúzta a Microsoft számításait, és feloszlatta a játékszoftvert fejlesztő csapatot, akiknek egy része egy új vonatszimulátor projektbe kezdett: ez lett a Rail Simulator. Viszont az MSTS nyíltságának köszönheti, hogy manapság is rengetegen használják különböző kiegészítőkkel. Bár a játék manapság már elvaltnak számít, és rengeteg hibája van, ami néha bele tud rondítani a játékélménybe, de mit várunk egy lassan 16 éves programtól.
játékélményt nyújt a felhasználóknak, bár még van elég súlyos gyermekbetegségei a programnak. Lassacskán a magyar kiadások terén már nem is adnak ki a modellezők, átfestők MSTS kompatibilis szerzeményeket, inkább már ők is az OR-t támogatják, és részesítik előnybe.
Szerintem jogosan írhatom, hogy a magyarok a világ egyik, ha nem a legjobb minőségű kiegészítőit kreálják a játékhoz, és ami a legfontosabb tényező, hogy ezt mind INGYEN teszik, és ezért nagy köszönet jár nekik, hogy a szabadidejükben ingyen csinálják ezt a munkát!
![]() |
Budapest-Nyugati Pályaudvar az Alföld 7 pályán |
A legnagyobb magyar MSTS pálya az Alföld 7, melynek építése 2007-ben indult meg Rőfi Ákos jóvoltából, aki a mai napig a pálya fő építője. A másik jó minőségű, és hangulatos pálya a Dél-Dunántúl 2 (DDu2), amely sajnos nincs teljesen objektumozva (csak a Pécs-Dombóvár, és Pécs-
![]() |
Pécs a DDu2 pályán |
Fiktív magyar pályából még több van, mint például a Szomszédok, vagy a Jászkisér - Nagybereg, és az Alpok hegyivasút, és végül a Nova-tó, talán ezek a legismertebbek.
Remélem jól szórakoztatok, jó éjszakát!
Ricsi
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése