2016. december 31., szombat

Teszt: M46 "Kis-Púpus"

Boldog új évet kívánok mindenkinek, sziasztok!

Ebben az évben az utolsó bejegyzésnek szánom ezt, melyben egy kb. 12 éves modellt fogok tesztelni.

A modellt készítette a Ganz Mávag VM15 csapat.
Eredeti modell: v63106,MÁV M46 2001 (2004).
Átfestés: Oscar62 (2014)
Fények binre módosítása: Benyek

M46 a pécsi fűtőház fordítókorongján
Tehát egy kis történelem: a mozdonyt az egyre nagyobb dízelesítés hívta életre a Ganz-MÁVAG gyárban a MÁV megrendelésére az 1960-as években, 1962-ben gördült két az első két prototípus a gyár kapuján. Ezt a gépet univerzálisra tervezték, ám a rossz üzemkészségük miatt a MÁV végleg
kivonta az utolsó darabot is 1981-ben. Az első két mozdony a Lenin Kohászati művekben dolgozott a '80-as évek közepéig. Ma az egyetlen példány eredeti színtervében fakul a Vasúttörténeti parkban. Összesen hét darab mozdony készült el.

Szintén Pécs, csak már OR-ben
A modellre rátérve azt lehet mondani, hogy elmegy, nem túl részletes, de ezt nézzük el. Az átfestés rendben van, a kabin sajnos csak egy fotó, és semmi nem mozog benne, a hangja kísértetiesen hasonlít a Púposéra, de ez annak is köszönhető, hogy szinte ugyan az a két mozdony,

A modell letölthető az MSTSHUNGARY oldalról, ahogy a kabin, és a hangok is is.

A vezetőállás
    Ricsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése