Ez 2017 első bejegyzése, amely egy nagyszerű, de elfeledett, és talán nem is nagy hírű pályáról szól, amelynek a viszonylatait ma, és tegnap kipróbáltam egy 3 kocsis Csörgős személyvonattal, egy magányos Bzmot-tal, és egy pár kocsis Szergejes teherrel felfedező módban. A pálya egyébként
2009-es kreálmány, és Vágóhíd építette meg. Meg kell jegyezni, hogy jól visszaadja az általános magyar mellékvonali hangulatot. A pályához kapunk egy menetrend is, és SZVÖR-t is, valamint acitvityket. OpenRails alatt is játszható. Az egész pályára igaz, hogy sajnos nincsenek benne emelkedők, lejtők. Ami a legnagyobb baja szerintem, hogy a pályafigyelőbe angolszász mértékegységek vannak, ami könnyen orvosolható lenne.
Kezdésképpen a 418 140-es Csörivel, meg három kocsival vittem egy személyvonatot tegnap este a Borsodnádasd - Bagamér viszonylaton, amely a pályán egy törzsvonalnak mondható, de ez is mellékvonali hangulatú. Borsodnádasd egy végállomás fűtőházzal, tehervágányokkal, pár peronnal. Út közben a felújított Csörgőnknek néha "fűnyíró" üzemmódba kell lépni az elgazosodott vágányok miatt, és a friss festését is megkarcolhatja jó pár, az űrszelvénybe belógó faág. A megállóhelyek közül némelyik rendezett, van amelyik tiszta gaz, és csak egy peronból áll. Láthatunk tűzeseteket, baleseteket, és van ahol a kertek végében csörtetünk a Csörgővel. A legnagyobb megengedett sebességünk 80 km/h, de van ahol csak 20-al mehetünk. Bagamér állomás szintén rendezett állomás, fedett peronokkal, és tehervágányokkal, innen a ágazik ki túrkevei szárnyvonal.
Képek erről a viszonylatról:
Ricsi
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése